Dnes budeme hovořit o konverzi. Pokud se tohoto slova nebojíš, ale stejně jako já ti dělá velkou radost, pak je tento článek speciálně pro tebe! Správná optimalizace webu pomůže zvýšit výdělky bez dalších investic. Zajímavé? Tak začneme s recenzováním knihy Benjiho Rabhana Od kliknutí k prodeji. Jak zvýšit prodej pomocí optimalizace konverzí. Čeká na tebe 8 mega užitečných bodů, zvládneš přečíst za krátkou dobu!
Pokud tedy potřebuješ email klienta pro seznamy adresátů, je nepravděpodobné, že by jsi ji obdržel jen tak, i kdybys o to silně žádal. Chceš-li email musíš na oplátku něco nabídnout. Může to být například sleva na určitou kategorii zboží nebo malý suvenýr.
Dám vám dobrý hack na celý život: za účelem zjištění nových zajímavých funkcí webu zadám do vyhledávače „top websites of 2021“ a vezmu od nich nové nápady. Banka nápadů zdarma, super.
Pamatuj: pokud používáš banální a nudné fráze, nic nebude fungovat. Opět musíš nabídnout něco na oplátku, ale to neznamená dát svůj produkt kvůli datům. Nemusí to být něco hmatatelného, můžeš poskytnout potenciálnímu klientovi informace.
Benji Rabhan, autor knihy Od kliknutí k prodeji, píše, že i když nová verze webu vypadá skvěleji, není žádným faktem, že konverze porostou. Je snadné to zkontrolovat: necháš provoz staré a nové verze a poté sleduješ, jak se to promítne do konverzí. Provoz by navíc měl být alespoň 1 000 lidí. Ano, může to být drahé, ale v tomto případě budou data spolehlivější.
A také se to děje za zlomek sekundy. Nejdůležitější věcí na webu je proto hlavička(header). Všechno v ní by mělo být co nejjasnější a nenápadné, aby potenciální klient mohl zachytit pohled hned v první vteřině. Pokud nevíte, jak to udělat, vezměte a analyzujte stránky konkurence. Co vás zaujme to bude dobrou volbou. Zkus to.
Pokud chceš upozornit na něco konkrétního, udělej toto místo trochu jasnější než všechno ostatní. Zaměřme se na několik slov a vět. Podělím se s tebou o jednu dobrou službu, která vám pomůže vybrat barevnou paletu webu. Stačí si vybrat jednu barvu a zbytek nabídne umělá inteligence. Podívejte se na odkaz na konci článku.
Všiml si, že když ve velkém internetovém obchodě vložíš produkt do košíku a zavřeš web, přijde upomínka na objednávku? Jedná se o inteligentní zpravodaj, který se zaměřuje na různé kategorie zákazníků. Někdo čeká na slevu na určitý produkt a někdo se právě přihlásil a zapomněl – každý potřebuje osobní přístup, to je skvělé!
Je to o tlačítkách. Pokud chceš od klienta získat nějakou cílenou akci a zvýšit prodej, tlačítka by měla blikat, ale nenápadně. Jde o to, že web je statický obrázek, takže blikání velmi dobře přitahuje pozornost. Ale nepřežeň to, jinak svůj web přeměníš na vánoční stromeček.
Žijeme v době rychlého internetu, ale stále existují ti, kteří mají některé weby, které se načítají pomalu. Zde můžeš použít techniku selektivního načítání a věnovat pozornost tomu, co se objeví jako první. Pokud nevíš, jak to udělat, pomůže vám zkušený programátor.
Užitečné informace zde
Doufám, že ti závěry pomohly. A aby se výhoda zvýšila dvakrát nebo dokonce třikrát, zapiš si závěry do svého notebooku a postupuj podlé kroků.
Nová úkol:
Pokud máš web, nezapomeň použít to, co jsi se dnes naučil/a, a do komentářů napiš, jak moc to pomohlo zvýšit konverzi. Pokud ještě není žádný web, cvič na libovolném bezplatném konstruktoru, abys mohl být později plně vybaven. Nebo pokud tebe tvorba webu vůbec nezajímá obrať se na odborníky doporučím WSP dělali i tento blog.
Napsat komentář